Han legger til at den relativt ferske avisen er blitt godt mottatt i næringen.
– Vi er veldig glad for at den maritime næringen følger oss tett, og at vi nå er en ledende avis innen rederi, verft og leverandørindustrien sier redaktøren.
Han synes det er positivt at flere av Kystens Næringslivs konkurrenter også opplever en liten økning i antall lesere.
– Det er kjekt at det er økende oppmerksomhet rundt publikasjoner som skriver om den maritime næringen. Det gagner alle nettavisene som følger næringen tett, sier han.
Ung avis
Nettpublikasjonen er tenkt som lim og lupe i en maritim næring som vil stå helt sentralt i utviklingen av fremtidens verdiskaping.
Øystein Hage, redaktør Kystens Næringsliv
Mye spennende på gang
Kystens Næringsliv går inn i et veldig spennende år, der det fort kan komme store nyheter for nettavisen, forteller Hage.
– Vi har vært en gratisavis lenge nå. Vi jobber med planer med å gjøre avisen om til en abonnementsavis. Samtidig er målet å styrke bemanningen. Med andre ord tror jeg 2025 blir et spennende år. Og selvsagt skal vi også prøve å få enda flere lesere inn på kystens.no, smiler redaktøren lurt.
(Vilkår)